Friday, May 8, 2009

TANGGUNGJAWAB


Walau sepenat manapun saya tetap memastikan anak-anak dan suami tidak kelaparan di rumah apabila saya berada di sekolah seawal jam 6.30 pagi dan balik jam 6.00 petang.Saya akan memastikan apabila balik rumah, saya akan terus ke dapur dan menjalankan tugas sebagai isteri dan ibu kepada seorang suami dan dua orang anak.Memang tidak dinafikan apabila bekerja sehingga lewat petang menyebabkan kita akan keletihan. Tapi alhamdulillah suami begitu memahami akan prinsip kerja saya.

Yang penting tanggungjawab sebagai isteri dan ibu tidak akan saya abaikan.Saya akan pastikan mereka akan makan di rumah walaupun saya begitu letih.Suami tidak cerewet dengan apa yang saya masak.Yang penting saya akan masak sendiri.


Pena kasih: Pengikat kasih sayang keluarga ialah masak untuk keluarga.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails