Thursday, December 1, 2011

SEBAK.....

Sebak hati mendengar kisah kehidupanku disiarkan.......Itu hanyalah kenangan yang begitu manis sekali sebagai seorang pendidik.Apapun diperkatakan tentang pendidik, aku tetap sayangkan dunia perguruan.

Terima kasih juga kepada Pn Fauziah kerana menyiarkan coretan kenangan manis apatah lagi penyampainya yang menyampaikan dengan penuh syahdu.Tanpaku sedari,air mata berlinangan.Anak lelakiku mentertawakan aku tetapi akhirnya dia mengucapkan syabas kepadaku kerana coretan tersebut.

Namun ,inginku ucapkan terima kasih buat emak dan ayah yang sentiasa mendoakan kejayaan aku.Begitu juga dengan hubby yang sentiasa memberikan dorongan kepadaku untuk terus menulis dan mengeditkan coretan aku.......

Kini, aku dalam proses menyiapkan satu lagi coretan kenangan dalam hidupku......

PENA KASIH :Setiap coretan aku, akan kusimpan sebagai kenangan dan InsyaAllah akan dibukukan buat diriku....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails