Thursday, December 29, 2011

3 HARI YANG SIBUK.....










Semalam,buat pertama kalinya warga SKCC berkumpul setelah sekian lama bercuti....Mesyuarat guru/kurikulum dan HEM telah dijalankan sejak dari pagi hingga petang.Pengisian yang begitu bermakna sebelum melangkah ke tahun 2012.

Dalam masa yang sama juga semua warga SKCC perlu menandatangani borang SBPA seperti yang diwar-warkan baru-baru ini.
Setelah meneliti keseluruhannya, semya bersetuju menerima SBPA .

Saya juga telah diamanahkan untuk mengendalikan mesyuarat kurikulum bagi sesi 2012.Ada 23 perkara telah saya bentangkan khususnya bahagian Kurikulum.Lagi memudahkan semua guru apabila saya telah menyediakan rangka kerja untuk diberikan kepada guru,So..ianya cepat dan menjadikan mesyuarat itu ringkas sahaja .Pastinya segala maklumat telah tersusun dan perlu diambil tahu dan tindakan.

MESYUARAT HARI KEDUA.

Alhamdulilah masih diberi peluang untuk bertemu pada hari kedua....mesyuarat kokurikulum.Ringkas tetapi 3 jam juga baru selesai.
Seperti saya, Cikgu Ali juga menyediakan rangka kerja mengingatkan kembali tugas masing-masing dan program yang perlu dijalankan.

Setelah selesai mesyuarat pada sebelah pagi, diadakan pula mesyuarat kewangan dan juga panitia.Saya masih sempat bersama mereka sehingga jam 3.30 petang sebelum saya meminta izin dengan bos untuk balik awal kerana urusan lain.

MAKAN-MAKAN BERSAMA KELUARGA

Niat di hati untuk menjamu keluarga memang sudah lama dan hari ini saya telah berjaya melakukannya walaupun saya ada mesyuarat.
Pagi lagi sebelum ke sekolah ,kami ke pasar untuk membeli lauk-pauk dan sayur-mayur untuk dimasak bagi hidangan malam.Kali ini saya menyediakan menu daging salai masak kuning, sayur campur, ayam paprik,rojak dan sambal tempoyak.
Hanya mengambil masa lebih kurang 3 jam sahaja saya menyediakan masakan tersebut berseorangan.Alhamdulilah semuanya beres dengan masa yang begitu singkat sekali.Thanks to hubby kerana telah menyalaikan daging terlebih dahulu.....

Alhamdulillah.....rasa senang hati kerana niat untuk menjamu mereka tercapai.Thanks to Mak Itam and Mahathir kerana turut hadir ke rumah saya.Emak pula membawa soto dan juga menyediakan agar-agar santan..

PENA KASIH:
Kepuasan hati......

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails