Monday, December 26, 2011

MATANG.




Sudah lama, kami tidak ke IOI menjengah dua adik-beradik yang sentiasa disenangi apabila bertemu.Melihat gelagat mereka sudah terhibur....

Along,Dila dan Haziq selalu menyebut nama mereka berdua tapi kesibukan kami menyebabkan hasrat mereka tidak dapat kami tunaikan.Kalau dilepaskan Along ke sana with her VIVA..mahu aja dia pergi tapi undang-undang tetap dipatuhi.

Lama mereka tidak bertemu Along...so happy dan terus duduk di riba Along.Macam-macam yang diceritakan kepada Along.Hilang sebentar Along ditanyanya.
Hadif yang paling manja dan meminta Along membuatkannya susu dan juga memandikannya.Manja yang teramat sangat dan sesekali kedengaran ketawa apabila diusik oleh Haziq.

Apa yang kami lihat, kematangan Hapiz kini sesuai dengan usianya yang akan menginjak ke 6 tahun akan datang.Matang dalam bertindak tapi masih ingin dimanjai.HP Along dan DIla menjadi pilihannya untuk bermain 'games' tetapi tidak berani dengan HP Haziq.Emak baru memaklumkan kepada kami yang dia menangis beria-ia kerana inginkan i-pad semata-mata untuk bermain 'games'.Anak yang dilahirkan di zaman kecanggihan teknologi menyebabkan mereka juga ingin memilikinya.....

PENA KASIH :Syukur mempunyai HP yang murah yang membolehkan berhubung...



No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails