Monday, November 28, 2011

JALAN LAGI......

Di manapun berada...gambar tetap diambil....

Apalah hubby ni....tengah syok bercakap pun diambilnya.........cuti-cuti pun ada orang calling..calling...


Setelah menghadiri kenduri-kendara, kami bersepakat untuk pergi ke Kuala Lumpur pada hari ini,sempena cuti Awal Muharam.
Biasalah tempat pertama yang kami tujui ialah 'Masjid India'.Kali ini, saya membawa emak bersama-sama dengan adik.Jalan-jalan cuci mata dan juga meronda-ronda Kuala Lumpur.

Kami melepak di situ selama hampir 3 jam.Hasrat hati untuk ke Genting tidak kesampaian kerana hubby tidak mahu pergi sebab Along n Dila tidak mengikuti kami.So,terlepas peluang untuk pergi ke sana.Sudah puas memujuk mereka untuk ikut sama tapi Along tidak dapat bersama kerana belajar memandu..........Rupa-rupanya dia sudah tahu memandu kereta tapi tidak mempunyai lesen........

Kemudian,kami ke Putrajaya.Bersolat di sana sebelum mengambil keputusan ke Alamanda. Lebih kurang 2 jam di sana, kami bergerak pulang melalui jalan Tangkak .

Sempat lagi singgah di MPH..apalagi buku menjadi pilihan utama.Hubby dengan buku-buku keagamaan dan saya dengan novel pilihan......Emak hanya menggeleng kepala melihat gelagat kami berdua......


PENA KASIH : Pergi kosong....balik penuh dengan barang..Gila-gila bila dah bershopping.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails