Sunday, April 25, 2010

SAMBUTAN HARI JADI KALI KEDUA....




Rezekinya murah.Hari ini juga, Apiz menerima hadiah daripada uncle Yusof yang pulang dari Sarawak......tengok tu tak sabar untuk membuka hadiah.Memakai baju yang dibeli oleh Mak Longnya.Mula-mula dia tidak mahu memakai baju yang tidak berlengan, malu katanya.


Hadiah sebuah kereta mainan yang diterima oleh Haziq daripada Mak Longnya.Sudah tertunai janji untuknya.


Sambutan Hari Kelahiran buat kali kedua untuknya.Tersenyum gembira kerana masih ada lagi orang yang sudi untuk menyambut hari kelahirannya.Aksinya meniup 4 batang lilin bermakna 4 tahun usianya.Saya selalu mengusiknya dengan mengatakan 'Abang dah tua' sepantas kilat menjawab,'Abang tak tua, Uda yang tua'.

Tuntutan sebiji kek oleh Apiz daripada Pak Longnya.Kepulangan Pak Longnya dinanti-nantikan oleh Apiz.Tidak sabar untuk melihat apa yang akan dibawa oleh Pak Longnya dari Johor Bahru.Itulah Apiz,setiap janji akan dituntutnya,setiap kali deringan telefon berbunyi akan ditanyanya hadiah untuk hari jadinya.


Pena Kasih: Saya berseloroh:"Lepas ni, abang nak minta hadiah daripada siapa.Cepat jawapannya,abang nak hadiah daripada Alang pula.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails