Sunday, April 18, 2010

MASALAH LINE INTERNET

Pagi, saya begitu bersemangat untuk mengadap komputer bagi menyiapkan kerja-kerja SIT (NKRA).Malangnya, line yang tidak berapa elok sejak dua minggu lalu membantut kerja-kerja saya.Rasa kecewa yang amat sangat.......kerja saya terbengkalai lagi.

Akhirnya, Ikin memberikan saya meminjamkan broadbandnya bagi memudahkan saya menyiapkan kerja-kerja.Thanks Ikin di atas keprihtinan.Memudahkan saya menyiapkan kerja.
Apabila semua maklumat perlu diisi secara online dan dengan timbulnya masalah line yang kurang memuaskan sedikit sebanyak menjejaskan kerja-kerja.

Kini, saya sedang cuba menyiapkan kerja-kerja yang perlu dipantau oleh GB sepanjang dia bercuti.Pengisian maklumat yang betul amat penting agar semuanya tidak terjejas.

Pena Kasih:Ada masanya bosan juga asyik mengadap kerja yang sama aje.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails