Sunday, April 10, 2011

PANDUAN

When i was read my hubby blog about'DENGAR',ternyata apa yang ditulisnya itu ada sesuatu yang begitu menarik sekali pandangan yang disampaikan.Walaupun,nampak bersantai tetapi disebaliknya ada sesuatu yang tersirat yang boleh dijadikan renungan.

Kadang-kadang apabila kita menerima sesuatu mesej itu mengenai keadaan seseorang, seolah-olah ianya begitu teruk dan membuatkan kita berada dalam keadaan yang tidak tenteram.Kadang-kadang saya biarkan mesej itu begitu sahaja tanpa sebarang balasan.

Baru-baru ini, hubby ada menerima satu panggilan daripada someone.Tetapi segala butiran percakapan tidak diceritakan kepada saya dan sehingga kini saya tertanya-tanya.Yang pastinya berita itu menggembirakan kalau ianya menjadi kenyataan.Tapi saya masih tertanya-tanya apakah berita itu.Hubby tetap dengan pendiriannya tidak mahu menceritakan kalau ianya belum 'Benar'.Saya biarkan persoalan itu ditinggalkan begitu sahaja.Saya tidak terlalu teruja untuk bertanya lagi setelah info yang disampaikan.Cuma kalau ada rezeki kita,mungkin ianya sesuatu yang menggembirakan.Biarlah ianya berlalu begitu sahaja.Yang pastinya ia tidak membabitkan orang lain....

PENA KASIH : Adakah impian itu akan menjadi kenyataan....................?

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails