Sunday, April 17, 2011

CHECK-OUT



Alhamdulillah.......hari ini kami akan bertolak pulang.Tapi masih lagi hendak meronda-ronda bandar Melaka.Malam tadi meronda ke Umbai.......teringat semasa belajar di USM dan sewaktu kami mengambil periksa di Sekolah Tinggi Melaka.

Kawan-kawan mengajak saya ke Umbai menikmati ikan bakar di sana.Tempatnya menarik sekali dan malam tadi meningatkan saya kisah 4 tahun yang lalu.Terlalu ramai pengunjung di sana dan kami ke gerai no 1.Alhamdulillah...........

Kemudian, kami berjalan-jalan di sekitar bandar Melaka.Tak dapat nak ambil gambar kerana bateri kamera kami kong kali kong......frust.

Biasalah saya ni peminat mengumpul gambar...tapi thanks to hubby kerana memahami kegemaran saya.Entah berapa koleksi kamera dibelikan untuk saya daripada hp berkamera sehinggalah yang kami miliki sekarang.Semuanya suka-suka sahaja........

Kami akan check-out awal kerana kami ingin meronda lagi ......window shopping tapi dalam kepala ni nak beli something......ni nak baik-baik ngan che abe.....Tapi biasanya dia tidak pernah menghampakan apa yang isterinya mahu.......thanks so much.Lagi pun saya bukannya suka meminta itu dan ini daripada dia.

PENA KASIH :Menghargai setiap pemberiannya....................

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails