Saturday, April 9, 2011

DINNER AT JUARA IKAN BAKAR






Dah beberapa kali bos ajak makan....saya sering mengelak.Kalau saya 'stayback',dia sering mempelawa saya makan bersamanya di luar.Setiap kali pelawaan itu saya tolak dengan cara yang berhemah.Entah....saya memang sukar untuk diajak keluar.

Akhirnya,pada hari ini saya gagal untuk menolak pelawaan husbandnya.Memang sudah banyak kali husbandnya mengajak hubby makan di luar.Mereka pernah menjadi kawan suatu waktu dahulu .Akhirnya, pertemuan di atur dan kami ke Juara Ikan Bakar.Thanks to my bos.

Kami datang agak lewat kerana menghantar my nephews dahulu balik ke rumahnya.Lambatnya kerana tuntutan Apiz untuk membelikan mainan untuknya.Setiap kali keluar, mainan tetap diminta walaupun pelbagai alasan diberikan kerana kesuntukan masa.Dia menangis di belakang dan hendak tidak hendak,kami belikan juga.Sebenarnya, kami hendak membawanya keluar pada hari ini untuk membelikan mainan untuknya tapi dia menangis hendakkan juga mainan, so hubby belikan juga.

Di Juara, pengunjung begitu ramai dan kebetulan berjumpa dengan Salwani yang pernah menjadi teman sekolah dahulu dan husband juga terjumpa dengan kawannya yang pernah datang ke rumah kami .Nice place and we are very enjoy.Saya minta anak rakamkan suasana di situ sebagai kenangan untuk kami.

Selepas selesai menikmati makan di situ, saya bergerak ke dataran Segamat.Menikmati udara yang segar dan bersantai di situ.Kami tidak lama di situ.Di situ ramai juga pengunjung meluangkan masa bersama family masing-masing.Saya pun tidak ketinggalan duduk bersantai dengan husband.

PENA KASIH :Sesekali menerima pelawaan................

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails