Saturday, January 14, 2012

KEMARUK FAIL......



Hasrat dihujung minggu untuk menyiapkan maklumat 2012 untuk dimasukkan ke dalam fail terbantut seketika kerana menerima mesej supaya menyiapkan dokumen 2011.Terbayang apakah dokumen yang perlu dikemas kinikan?Masih tertanya-tanya sehinggalah saya ke sekolah pada hari ini lebih kurang jam 3.30 petang.

Sampai sahaja Cikgu Ali telah bersiap sedia dengan failnya.Lantas saya meminta maklumat from my bos untuk melihat dokumen yang perlu disediakan.Memang semuanya telah saya kemas kinikan tetapi ia memerlukan pecahan/bahagian-bahagian.So terpaksa kemas kinikan dalam bentuk yang dikehendaki.Nampak mudah tapi rumit sebenarnya.

Selepas penat duduk di kerusi melepak pula di meja jepun saya.Emmm...dalam kata sudah lengkap tapi menjadi bingung juga apabila semua maklumat perlu diasingkan seperti yang dikehendaki.Tawaran New Deals menyebabkan kami terpaksa bekerja keras untuk menyiapkan segala dokumen.Masing-masing sudah menjadi tidak keruan lagi.Walaupun pada dasarnya my part dah siap tapi perlu dimurnikan dan dilengkapkan seperti apa yang dikehendaki.Menjadi semakin banyak rupanya.My partlah yang paling banyak jika dibandingkan dengan KK dan HEM.Tapi saya tidak terlalu stres kerana semua maklumat telah ada.Biasalah saya ni, cuba hendak buat yang terbaik so kena banyak pengorbanan pula.Hubby pula menyemak semua kerja saya dan melihat kerja-kerja saya yang semuanya telah didokumentasikan...cuma nak ganti cover dan masukkan ke dalam fail .

PENA KASIH:

Buat yang termampu sahaja.....




No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails