Saturday, January 7, 2012

JALAN-JALAN KE NILAI.......


Ayah.......pening melihat anak-anaknya memilih kain...sudahnya dia belikan kami sepasang seorang.

Singgah di R & R...take a breakfirst with my families.

Sempat berposing bersama Diki.....dah mula berjinak ke rumah TK 13A lah pulak.


Diki...nama arnab Dila..sempat ambil gambar Diki sebelum bertolak ke Nilai....



Sudah lama emak dan ayah menyuarakan hasrat untuk ke Nilai tetapi disebabkan kami sibuk sedikit di awal tahun ini,so pada hari ini saya berpeluang membawa mereka ke Nilai.
Biasalah,Nilai bukanlah tempat yang menjadi pilihan kami jika hendak membeli barang.Bukan barangnya tidak berkualiti atau sebagainya tapi kami jarang menjadikan Nilai tempat tumpuan untuk membeli barangan.

Bila sudah lama tidak pergi, penat juga berjalan-jalan di kawasan yang begitu luas dan banyak pilihannya.Rambang mata melihat jenis-jenis kain dan langsir serta tudung yang begitu banyak.
Saya hanya membeli beberapa pasang baju sahaja tetapi banyak membeli tudung.Thanks to ayah kerana menghadiahkan sepasang kain kepada kami sekeluarga.

Kami agak lama di sini sehingga jam 5.20 petang barulah bertolak balik ke Segamat.Then, kami singgah di Kg Jawa sebelum balik rumah untuk makan-makan.Penat tetapi berbaloi.
PENA KASIH:Jalan-jalan tengok tempat orang....




1 comment:

Anonymous said...

I have bеen browѕing online more than 4 hourѕ
toԁay, уеt Ι nеver found anу inteгеsting аrticlе lіke yours.
It's pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

Feel free to surf to my web-site Ejaculation Premature

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails