Wednesday, March 3, 2010

BERES JUGA AKHIRNYA.........



Dengan keadaan yang kurang selesa,melangkahi juga ke sekolah untuk menyiapkan dokumen seperti yang dikehendaki.Setiap langkah, berdoa agar Allah berikan kekuatan kepada saya untuk membolehkan saya menyiapkan dokumen-dokumen untuk diserahkan pada hari esok.

Sudah dua hari menelan ubat kerana sakit kepala yang amat sangat.Darah naik.Tapi hari ini, setelah mengambil sedikit sarapan dan menelan ubat,alhamdulillah saya dapat bekerja dengan agak selesa.Persiapan dokumen telah saya lakukan sedikit demi sedikit.Pagi lagi,boss memaklumkan ada sedikit perubahan ...................terpaksa rombak semula segala dokumen yang dibuat dalam bentuk folio.Ah.....penatnya.Menyusun segala maklumat seperti yang dikehendaki.

Saya menyediakan tiga folio sementara Cikgu Ali dan Kak Yati hanya 1 folio sahaja.Allah berikan kekuatan kepada saya untuk menyiapkannya.Akhirnya semua dokumen telah berjaya saya siapkan seperti yang dikehendaki.Lega......

Thanks kepada semua cikgu terutama Radziah dan Kak Ana kerana telah sudi untuk mengambil alih kelas saya bagi membolehkan saya menyiapkan segala dokumen.Saya sayang kalian.

Pena Kasih:Thanks juga kepada hubby kerana memberi sokongan dari belakang dan sanggup menunggu dan memberikan idea kepada saya.Sayang Ayang he.....he..

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails