Friday, July 17, 2009

TEMU JANJI

Jam 8.00 malam meninggalkan perkarangan rumah menuju ke Taman Yayasan.Bersama dengan suami,kami telah mengadakan temu janji dengan Diah untuk membawa CDM yang didatangkan khas dari Kuantan untuk menerangkan tentang produk Bio-aura (Hai-O).Turut sama ialah C.Wan dan Kak Zana.

Sekadar untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi tentang matlamat perjuangan kami dan seterusnya berkongsi pengalaman CDM mencapai kejayaan dalam Hai-O.Sekali lagi,kami diberikan motivasi agar terus berjuang dan jangan sekali-sekali putus asa.

Sepanjang saya melaburkan wang sejumlah RM20,800.00 ,saya rasa ianya satu kepuasan dan tidak sekali-kali merugikan kerana pulangan pendapatan agak lumayan.Ternyata Hai-O mengubah hidup saya dan sedikit sebanyak saya juga membantu mereka yang memerlukan air filter dalam penjagaan kesihatan.Dalam minggu hadapan,saya dan suami akan mengadakan pemasangan penapis air di kawasan kampung saya.Mereka nampaknya memang ingin memiliki penapis air dan tidak tahu untuk mendapatkannya.Lantas saya memperkenalkan penapis air Bio-aura.

.................Saya sebenarnya juga ingin melihat kawan-kawan berjaya dalam hidup disamping dapat membantu orang ramai terutama dalam penjagaan kesihatan.Ternyata menceburkan diri dalam Hai-O tidak perlu terlalu bersusah payah.Hanya perkenalkan dan seterusnya CDM akan menjelaskan .Yang penting sekiranya kita inginkan perubahan,rajin adalah kunci utama.


Pena kasih: Rezeki itu datangnya daripada Allah, tetapi kita perlu berusaha.Insya Allah.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails