Thursday, July 9, 2009

HADIAH

Pertama kali menerima hadiah berbentuk sebuah buku apabila saya berkawan dengan suami.Teringat semasa suami menuntut di UKM dalam bidang komunikasi dan ketika itu saya menuntut di tingkatan 6.

Setiap bulan, suami(Kawan ketika itu) akan mengirimkan buku untuk saya.Masih tersimpan buku-buku yang diberi sehingga kini..............kalau orang lain,menerima hadiah berbentuk jam tangan,bunga tetapi saya hanyalah hadiah berbentuk buku.Namun sering mengucapkan terima kasih di atas pemberian yang diberikan.

Pernah diminta untuk membuat artikel yang ketika itu suami menjalani latihan di pejabat utusan malaysia.Namun sahutan itu tidak terbalas kerana saya tidak mempunyai asas untuk menulis.

Kerana buku jugalah banyak maklumat yang diperolehi dan saya bersyukur kerana saya adalah salah seorang daripada tiga orang pelajar yang mendapat A dalam peperiksaan Kertas Am dan kepada cikgu Zainaldin terima kasih diatas tunjuk ajar kepada saya terutama subjek kertas Am ketika itu.

Pena kasih:Banyak terima hadiah buku dan majalah ilmiah semasa berkawan.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails