Sunday, July 19, 2009

AUNTIE KIAH


Alhamdulillah, hari ini saya dapat bertemu dengan auntie Kiah dan suaminya Uncle Kay.Bersama-sama dengan Hai-0.Sempat juga saya membawa auntie ke kampung saya melihat persekitaran kampung.Uncle Kay terperanjat buat kali pertamanya mendengar nama kampung yang begitu sinonim dengan nama rokok.Membawa untie kiah bertemu dengan pelanggan yang ingin menggunakan Bio-aura dan anaknya begitu teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai kehebatan air tersebut.

Ternyata sebelum saya membawa auntie, kak Noriah begitu berminat untuk membeli barangan tersebut.Seterusnya,saya membawa auntie ke rumah salah seorang penduduk kampung yang turut sama untuk menggunakan barangan tersebut.Jam 3 petang,saya bersama Wan dan Kak Zana ke Medoi untuk memberi penerangan tentang penggunaan air tersebut.Ternyata mereka begitu berminat untuk menjadi ahli dan seterusnya membantu mereka menggunakan air yang bersih.

Syukur, sekurang-kurangnya mereka memahami akan kepentingan kesihatan.

Pena kasih: Hendak melihat kawan-kawan berjaya.Insya Allah.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails