Monday, July 6, 2009

SYUKUR

Malam terima message dari Ikin .......Tahniah.Tarikh perlantikan ke DG 41.19.6.2009.Syukur alhamdulillah.Memang setiap hari tengok laman web spp dan tengok juga tarikh perlantikan tetapi disebabkan tiada lagi surat so, diamkan sahaja.Kalau ianya menjadi kenyataan,bersyukur sangat-sangat.

Impian dan kenyataan telah menjadi nyata.Harapan untuk menggengam segulung ijazah sudah tercapai walaupun ketika itu usia sudah menjangkau.Tetapi dengan dorongan dan semangat untuk meningkatkan ilmu diharungi juga pelbagai onak dan duri.Kepadamu, ayang, ma sekali lagi mengucapkan terima kasih diatas dorongan yang diberikan.Ternyata hasrat ayang untuk melihat mama mendapatkan ijazah akhirnya tercapai walaupun sebenarnya diperingkat awal, mama tidak tahu yang ayang mengisikan borang untuk mama.

Terima kasih juga kerana sering menemani isterimu belajar dan mengejutkan mama untuk belajar apabila menjelang peperiksaan.

Pena kasih:Suami meminta untuk terus belajar mengambil master dalam bidang kaunseling dan hanya menunggu lampu hijau daripada saya untuk mengisi borang...................rasanya belum mampu lagi buat masa ini.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails