Friday, April 24, 2009

AMANAT GB

Hari ini jam 12.00 tengah hari telah diadakan satu pertemuan semua bersama-sama dengan guru besar.Pelbagai maklumat telah disampaikan kepada semua guru sebelum beliau bercuti selama satu bulan ke luar negeri kerana melawat anaknya yang sedang sakit. Justeru itu, tugas memangku guru besar telah diserahkan kepada saya.Agak berat tetapi memikirkan tugas dan tanggungjawab, saya terpaksa akur.Kalau bercuti di dalam negeri agak senang untuk kita berinteraksi tetapi apabila di luar ...................... saya dan GPK terpaksa membuat keputusan sendiri.Namun begitu, saya bersyukur kerana mempunyai guru-guru yang memang komited kepada tugas masing-masing.Harapan saya agar tidak ada apa-apa yang berlaku sepanjang peninggalan guru besar.

Di pertemuan itu, beliau mengingatkan kami agar sentiasa masuk kelas mengikut masa yang ditetapkan.Menyentuh tentang kebersihan kelas dan persekitaran serta tanggungjawab semua guru sebagai guru disiplin.




No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails