Wednesday, April 8, 2009

PEN

Mengumpul pen memang kegemaran saya.Setiap kali ke bandar atau singgah di mana-mana kedai yang menjual pen saya akan membelinya walaupun sebatang.Kadang-kadang anak lelaki saya memarahi saya kerana kekerapan membeli pen.Pada saya, kalau itu kegemaran saya,saya akan tetap beli walaupun di rumah telah banyak koleksi pen.

..................pen-pen yang dibeli mempunyai pelbagai jenis.Ada yang matanya besar dan kecil.Yang penting saya akan mencuba menulis dengan pelbagai jenis pen yang ada.Suami saya pelik dengan hobi saya itu.Kadang-kadang anak murid bertanya "kenapa cikgu suka kumpul pen?"Pertanyaan di jawab dengan perkataan itu hobi saya.

..............kadang-kadang saya letakkan di pejabat sekolah saya untuk kegunaan semua orang.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails