Wednesday, September 29, 2010

MACAM-MACAM ACARA


Hari Kokurikulum




Pelbagai program dianjurkan selepas murid-murid yang menduduki UPSR tamat peperiksaan.Program yang dianjurkan adalah untuk menarik minat murid hadir ke sekolah agar tidak berlaku masalah ponteng di kalangan murid-murid.

Sekolah kami juga tidak ketingggalan menyediakan pelbagai program sepanjang dua bulan ini.Bersama-sama dengan pentadbir lain dan juga guru-guru yang terlibat,kami telah merangka program yang bersesuaian dengan mereka.

Hari ini, satu program Hari Kokurikulum telah dijalankan.Acara padang dijalankan di bawah kelolaan cikgu Ali bersama-sama dengan guru-guru lain.Menarik sekali.Ada guru yang mengambil kesempatan berjalan mengelilingi padang...............Hari sihat warga SKCC.






Jamuan Majlis Kesyukuran

Jamuan yang diadakan sempena majlis kesyukuran kami .(Saya, Lela dan Ikin) sempena dapat menghabiskan pengajian kami di peringkat ijazah.Alhamdulillah pada hari ini kami dapat berkongsi bersama-sama dengan rakan-rakan yang banyak membantu kami sepanjang kami belajar selama 4 tahun.Kebetulan masih lagi berada di bulan Syawal, so kami mengambil keputusan untuk menyediakan menu seperti hari raya.
Rakan-rakan doakanlah agar kami dapat menghabiskan pengajian kami di peringkat master pula.









Bantuan

Pagi ini juga, pihak sekolah telah mengadakan majlis penyampaian bantuan kepada pelajar-pelajar yang dirasakan perlu diberi bantuan.Sepasang baju, sebuah beg dan buku telah diagihkan kepada 20 orang pelajar selain kepada semua murid tahun 1.Terima kasih kepada mereka yang telah memberikan sumbangan untuk pelajar-pelajar sekolah ini.







No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails