Sunday, August 8, 2010

PC FAIR


Gambar hiasan

Gambar hiasan
Sejak semalam hubby ajak ke Muar.Bukan apa sekadar untuk melihat pameran PC Fair yang diadakan di Jubli Intan.Tapi disebabkan semalam hari sekolah dan kepenatan,so kami tangguhkan perjalanan pada hari ini.

Seawal jam 9.00, kami bertolak.Ingatkan hendak singgah di Bukit Gambir.Tapi saya rasa itu tidak penting.So, kami teruskan perjalanan ke Muar.Melihat keindahan di kawasan tepi jalan di Muar.
Kami sampai di bangunan tersebut tetapi ia dibuka jam 11.00 pagi.So,hubby ajak ke shopping Complex.Ambil kesempatan membeli baju..........siap hubby kata....mama ni mesti dapat apa yang dikehendaki.Peluang.....peluang jangan dilepaskan janji duit sendiri tidak keluar.

Selepas itu, kami ke PC Fair.Tengok gelagat suami dan my son membeli barang-barang berkaitan dengan komputer.Just tengok aje dan layan aje........Hampir dua jam kami berada di sana dan suami mengajak ke Melaka tapi saya tidak berminat untuk meneruskan perjalanan..............dah dapat apa yang dikehendaki......tak perlu ke tempat lain.

Dalam perjalanan pulang,kami singgah di kedai bunga untuk membeli bunga kertas.Semangat untuk menanam semula bunga.Hubby yang berminat dengan bunga ros tidak dapat membelinya kerana kedai itu tidak menjual bunga ros.

Perjalanan diteruskan sehinggalah ke Tangkak dan hubby sempat singgah di Fajar Tangkak dan membeli beberapa helai baju.Layan aje........Hubby juga mengajak saya ke sebuah butik di Tangkak untuk membelikan saya baju tapi saya menolaknya.Lagi pun ada beberapa pasang kain yang masih belum ditempah lagi......My tailor dah tak mahu ambil tempahan kerana sudah banyak dan akan ambil after raya.........

My son merengek-rengek hendakkan HP baru.Kami berjanji akan membelikan untuknya pada hari jadinya dan meminta dia menumpukan perhatian pada pelajarannya dahulu.

Pena Kasih:Thanks hubby for everything.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails