Sunday, February 21, 2010

GILA FOTO


Kegilaan mengambil foto untuk dijadikan koleksi memang telah lama saya lakukan.Di sekolah sahaja, saya sering membawa kamera atau HP untuk mengambil gambar.Malah,rakan-rakan ngeri jika saya membawa HP semata-mata untuk mengambil gambar.Tidak mempunyai niat apa-apa tapi saya jadikan koleksi peribadi saya.Sebagai kenang-kenangan.

Kegilaan mengambil foto juga menyebabkan hubby menghadiahkan saya sebuah HP yang lengkap dengan kamera 8MP.Thanks hubby.Tidak pernah meminta tapi pada pagi ini selepas mengambil anak dari 'tuition class' hubby mengajak saya ke kedai HP dan saya pun tidak terfikir yang hubby hendak menghadiahkan saya sebuah HP.Lagipun,pada saya HP yang saya gunakan selama ini sudah cukup untuk saya gunakan tapi hubby beria-ia hendak membelikan untuk saya, so saya terima seadanya.

My son very excited apabila mamanya memiliki HP pemberian ayahnya.Meminta saya menjaga HP tersebut dengan baik sebagaimana baiknya hati ayah menawan hati mama.Tergelak saya mendengar kata-katanya itu.My son memang terlalu 'concerned' dengan setiap apa yang kami miliki.

Pena Kasih:Menghargai setiap pemberian dari orang yang tersayang.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails