Monday, August 29, 2011

PANGGILAN JAUH

From US......my boss called just bertanyakan keadaan dan situasi sekolah.Panggilan jauh lebih kurang jam 1040 pagi mengejutkan saya kerana sayup kedengaran suaranya.Di sana waktu ini adalah waktu malam.

Bertanyakan keadaan warga SKCC dan anak-anak murid.Setakat ini, alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik dan lancar.Siap meninggalkan pesan kepada saya supaya menjaga kesihatan dan jangan lupa makan ubat.Very caring dengan anak buahnya.

Saya faham keadaannya....hatinya tetap di SKCC.Sempat lagi bertanyakan solat hajat untuk murid-murid Islam UPSR.So, saya maklumkan kepadanya solat hajat akan diadakan pada minggu pertama naik sekolah iaitu hari Khamis.

Saya turut memaklumkan jangan bimbang kerana setakat ini semuanya berjalan dengan baik dan diharap my boss bercuti dalam keadaan yang tenang dan selesa.

PENA KASIH : Terubat rindu mendengar suaranya.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails