Saturday, March 23, 2013

BERTEMU KEMBALI..


Baru-baru ini sekolah aku telah menjadi tempat untuk pertandingan bola baling perempuan dan lelaki.Di kesempatan ini , ingin ku rakamkan ucapan tahniah buat team bola baling yang telah menjadi johan bagi zon 3.

Hasrat di hati untuk melihat anak didikku bermain tidak berkesampaian kerana ada beberapa perkara yang perlu aku bereskan .Kecewa pun ada tapi aku cuba curi-curi masa untuk bersama mereka buat seketika.

Ini classmate aku semasa form 6..Saifuddin.Aku memang selalu berjumpa dengannya jika ada apa-apa pertandingan di peringkat zon 3.Kalau jumpa aku, biasalah..suaranya lagi jauh sudahku kenali.Bila dah berjumpa, mulalah kisah lama berulang dalam petak mindaku. Apa-apa pun aku harap dia terus bahagia di samping isteri dan anak.

Our school team....sememangnya pasukan  ini begitu semangat sekali ..Tahniah.teruskah usaha anda untuk mencapai kejayaan seterusnya.Tahniah juga buat guru-guru yang telah berusaha memastikan kejayaan pasukan bola tampar menempah tempat untuk pertandingan seterusnya.


Sebelum perlawanan bermula, aku sempat berbual-bual dengan Saifuddin di bawah pokok.Bersama-sama dari guru Kg Jawa dan Pogoh.

PENA KASIH:
Sedang merancang untuk berjumpa dengan rakan-rakan lain..

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails