Saturday, October 13, 2012

PEMBINAAN INSTRUMEN

Hanya 8 buah sekolah sahaja terpilih untuk membina instrumen khusus untuk pengurusan pentadbiran/kurikulum bagi guru-guru penolong kanan.Tujuannya adalah untuk memudahkan kita sebagai pentadbir menjalankan tugas dan seterusnya memastikan setiap  bidang kita dapat dilaksanakan dengan baik untuk kecemerlangan pengurusan.

Ianya sesuatu yang baik sebenarnya dan saya sendiri telah merangka sendiri instrumen yang diguna pakai oleh saya sendiri bagi memudahkan saya melaksanakan tugas saya.Format sendiri dan ikut keperluan saya.Akhirnya pihak atasan melihat ianya sesuatu yang baik dan memudahkan kerja di peringkat pengurusan lalu dibina satu intrumen untuk digunapakai oleh semua GPK.Namun, ianya perlu dimurnikan lagi.

PENA KASIH:

Apa-apapun 'coure-bussiness' kita menjadi keutamaan...saya ingat pesanan pihak JPNJ.Ingat tanggungjawab kita yang sebenarnya dan rezeki yang kita perolehi.
Semoga Allah permudahkan urusan saya dan mengingatkan tanggungjawab saya sebenarnya.
Amanah yang diberikan perlu dipikul dengan sebaik  mungkin.....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails