Monday, July 11, 2011

SAKITNYA BERULANG............



Amir satu-satu anak saudara lelaki sebelah saya.Seorang yang tidak banyak bercakap dan saya sering menyakatnya.Sekadar bergurau untuk menjadikan suasana yang senyap kepada riuh.Dia agak takut sedikit dengan saya.Mungkin kerana ketegasan saya.................

Semalam dia mengalami demam dan muntah menyebabkan dia tidak hadir ke sekolah pada hari ini.So,hari ini ayah saya membawanya ke klinik untuk mendapatkan rawatan tapi diarah ke hospital untuk menjalani x-ray.

Ingat sewaktu lahir lagi dia sudah mengalami komplikasi berkaitan dengan ususnya.Pembedahan dibuat sewaktu usianya baru dua tiga hari dilahirkan.Ketika itu saya berada di Pahang.Kini, adakah penyakitnya berulang?saya tidak mendapat kepastian lagi.
Bila makan dia muntah dan jalan pun hanya terbongkok-bongkok sahaja.Kasihan Amir....kali ni mamalong tak boleh bergurau dengan Amir lagi .Mesti Amir hendak marah dengan Mamalong.

Mamalong doakan Amir cepat sembuh....sayang Amir.

PENA KASIH:Walaupun selalu menyakat tapi dia tetap menolong apabila diperlukan.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails