Thursday, May 26, 2011

TERHENTI SEKETIKA

Sudah lama sebenarnya saya meninggalkan blog ini....hendak kata sibuk memang sentiasa sibuk.Sebenarnya, blog saya ditimpa sedikit masalah....tak boleh hendak menaip.Puas dibetulkan tapi masih tidak boleh sehinggalah saya meminta bantuan hubby.



Jari-jemari ini, begitu gian untuk menulis/menaip.Tapi bila saya tekan 'sign-in',ia tidak seperti yang tertera selalu...entah kenapa.Think positive....



Lantas, menggunakan daya pujukan ....bercakap dengan lemah-lembut meminta hubby membetulkan blog saya agar saya dapat menaip untuk kepuasan diri sendiri.Thanks hubby kerana memahami apa yang saya suka dan tidak suka......



Mungkin hampir seminggu, saya tidak mencurahkan idea saya...takut pena tajam menjadi pena tumpul dan pena kasih terus berkubur begitu sahaja.Lalu,saya minta juga hubby buat sesuatu pada blog saya .Alhamdulillah, hari ini hubby berjaya membetulkannya.Banyak sebenarnya yang ingin dicoretkan dalam pena kasih ini sebagai renungan diri sendiri dan menulis secara bersantai sahaja.Tidak mungkin saya membiarkan pena kasih berkubur begitu sahaja kerana minat saya dalam menulis tidak akan saya sia-siakan walaupun mungkin tidak sebaik penulisan orang lain.Namun, semuanya adalah kepuasan untuk diri saya.



PENA KASIH :Sedang mengasah minda ini agar terus menulis dan menulis....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails