Friday, May 6, 2011

BERES SUDAH KERJA PERTAMA


Alhamdulillah, lebih dua minggu saya bertungkus-lumus menyiapkan beberapa dokumen untuk dibawa oleh bos nanti.Entah betul apa yang dikehendaki tidak pasti kerana tidak diberi sebarang penerangan.Hanya merujuk kepada tajuk-tajuk sahaja apa yang perlu dibuat.Pastinya saya sudah bereskan kerja-kerja saya itu.Memang penat dan meletihkan.

Kini, saya ingin tumpukan kepada core-business dan fail-fail saya.Kurang sedikit tekanan untuk saya.Emmm...biarpun tekanan tapi saya jadikan ia seolah-olah kerja santai saya.Tidak tension dan happy .

Kini, saya lebih banyak menghabiskan masa di bilik saya.Mengimpitkan diri kepada kerja-kerja saya.Pastinya saya harap semuanya berjalan dengan baik dan lancar.

PENA KASIH :Terluka disebalik kegembiraan...................


No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails