Thursday, May 12, 2011

KECEWA KERANA KESILAPAN

Alamak.....sudah banyak juga coretan kisah perjalanan hidup saya sebagai seorang pendidik telah saya catatkan tapi dalam sekelip mata ia hilang tanpa sempat hendak diselamatkan.Hanya tersilap tekan.........habis semuanya.Cadangannya ingin saya keluarkan pada 16 Mei ini tapi nampaknya tidak ada rezeki untuk ditatapkan.Kecewa sangat-sangat..............

Saya memang suka menulis untuk tatapan diri sendiri, mengingatkan diri ini dan selalunya saya
akan simpan dahulu dan andaikata sudah sampai masa untuk dikeluarkan saya just tekan "publish post" tapi kali ini, dok jari laju menaip akhirnya saya ter'delete' apa yang ditulis.Puas juga saya cari tapi hampa.......

Namun, ini tidak mematahkan semangat untuk saya menulis dan sekiranya ada kesempatan saya akan menceritakan kehidupan saya sebagai pendidik setelah bergelumang dengan dunia pendidikan hampir 20 tahun.......

PENA KASIH :Terubat sudah rasa kecewa dan terluka di hati.............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails