Saturday, May 22, 2010

TIDAK SEMUDAH ITU......

Bila sudah mula berfb,banyak cerita-cerita yang sepatutnya ditulis di blog terbengkalai.Tidak semudah itu, untuk memberikan pada sesuatu tumpuan walaupun sebenarnya banyak yang hendak dipaparkan.Apatah lagi waktu saya begitu penuh sekali.Hari-hari ada sahaja yang perlu dibereskan .Tugas hakiki yang menjadi keutamaan perlu diutamakan.Lebih-lebih lagi minggu hadapan adalah ujian untuk murid tahun 6 diikuti minggu berikutnya untuk murid darjah 1 hingga darjah 5.

Kegiatan bersama masyarakat juga tidak saya lupakan.Berlatih marhaban dan mungkin saya juga akan mewakili kampung untuk bermain bola jaring .Seramai 4 orang setiap kampung perlu menghantar peserta untuk permainan bola jaring.Cuba dahulu.........

Masa yang penuh.........menyebabkan saya terpaksa meninggalkan sedikit bidang penulisan di blog ini.Sudah lama saya tak update blog saya.Namun....disebalik itu terlalu banyak cerita yang hendak dicoretkan sebagai renungan dan perkongsian.InsyaAllah akan dipaparkan juga suatu hari nanti.

Pena Kasih:Tidak Semudah itu yang disangkakan...............

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails