Thursday, September 15, 2011

HILANG


Aktiviti mengambil gambar merupakan salah satu aktiviti yang saya gemari.Tidak mempunyai maksud apa-apa sekadar untuk simpanan saya sendiri.Tatkala keboringan melanda diri,saya akan mengimbau gambar-gambar yang saya simpan.

Namun, dalam minggu ini saya tercari-cari di mana letaknya 'camera' buah hati saya itu.Puas saya mencari di kawasan 'privacy' saya tapi hampa.Saya kebingungan.Seingat saya, saya baru sahaja upload gambar sewaktu sambutan Kemerdekaan tapi saya tidak ingat di mana saya letak kamera tersebut.

So,saya minta hubby tolong carikan kamera tersebut.Sudah tiga tahun saya menggunakan kamera tersebut.Walaupun harganya tidak mahal tapi ia bermakna....
Kamera yang mudah untuk dibawa ke mana-mana dan sentiasa berada dalam my handbag.Tapi,kini saya kehilangannya.......

Masa saya untuk memujuk hubby to buy a new one for me......rasa-rasanya boleh dapat kot.Senang aja.....InsyaAllah permintaan saya jarang tidak ditunaikan.........Dia mengerti kegemaran saya.

PENA KASIH :Kegilaan mengambil gambar......

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails