Thursday, September 15, 2011

USAI SUDAH

Hari ketiga peperiksaan UPSR berakhir dengan ujian aptitud yang bermula jam 2.30 hingga 4.00.Selesai sudah segalanya setelah bertungkus lumus dari tahun lepas lagi.Semoga kejayaan cemerlang akan terus menjadi milik kalian.

Tidak bermakna pejuangan kalian selesai tapi masih jauh lagi....langkah demi langkah seterusnya perlu dilalui dengan pelbagai cabaran lagi.Langkah permulaan kalian dengan pencapaian keputusan UPSR tapi langkah seterusnya adalah bagaimana kalian dapat menghadapinya dengan sebaik mungkin.

Walaupun peperiksaan sekolah sudah selesai tapi kami menyediakan pelbagai program untuk kalian ikuti sepanjang bulan September hingga November.Perancangan program sudah dirangkakan untuk kalian.Setiap hari dan minggu akan diisikan dengan program yang berfaedah untuk mengelak berlakunya masalah ponteng sekolah di kalangan kalian.

Kami cuba sedaya upaya menyediakan program yang bakal menarik perhatian dan dipenuhi dengan pelbagai aktiviti yang dapat memberi ruang dan peluang kepada kalian untuk menghabiskan sisa-sisa alam persekolahan di sekolah rendah.Semuanya telah dirancang untuk kalian.

PENA KASIH :Terus berdoa untuk kalian....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails