Tuesday, December 1, 2015

TERIMA KASIH....BUATMU ABE.

Catatan untuk che Abeku..... Terima kasih buatmu yang sentiasa mengambil berat tentang kami sekeluarga. Terima kasih jua kerana selalu memberikan semangat kepada diriku untuk terus memajukan diri sehinggalah aku akhirnya memiliki segulung ijazah.... Besar pengorbananmu sepanjang aku belajar di USM...aku masih ingat kali pertama mendaftar di USM sebagai seorang pelajar...Biarpun kenangan itu telah lama tapi momen indah tetap terpahat di hatiku sehingga kini. Bersama adik dengan menaiki bas sahaja ketika itu.....aku mula melangkah pergi untuk menuntut ilmu.Meninggalkan dirimu dan anak-anak setiap hujung tahun selama 3 minggu.Bukan senang sebenarnya untuk aku mengubah kehidupan diriku..belajar ketika usia semakin lanjut dan tanggungjawab di sekolah di bahagian pentadbiran sedikit sebanyak memberikan tekanan buat diriku... Tapi dirimu sentiasa memberikan motivasi buat diriku sehinggalah akhirnya segala susah payah selama 4 tahun aku harungi jua. Terima kasih juga kerana sehingga kini selalu memberikan motivasi buat diriku... memahami tugas dan tanggungjawab aku di sekolah sehingga tidak kisah pukul berapa aku berada di sekolah.....bukan senangkan untuk memahami tugasku.. Terima kasih sekali lagi untukmu......

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails