Sunday, March 30, 2014

KENANGAN.....2014

Bisa bicara lagi..kepenatan adakalanya menghilangkan ideaku untuk menulis.Namun ku gagahi juga agar kenangan itu tetap menjadi kenangan. 28 dan 29 MAC merupakan satu kenangan buat keluarga Haris.Cucu kepada anak kembarnya mendirikan rumahtangganya.Tahniah buat Yani dan suami.Semoga ianya terus berkekalan.
Yani dihari pernikahannya di Masjid Kg Gudang Garam. Hampir seminggu aku berulang ke rumahnya.Kalau aku tidak pergi pun,Mak Usu tetap akan menelefon aku meminta aku hadir ke rumahnya.Membantunya apa yang patut.
Terima kasih buat my hubby and semua kaum kerabat yang bertungkus lumus di majlis tersebut.
My hubby with Ucuk.....
Sempat lagi aku berposing dengan sepupu dan kak Timah yang telah meninggalkan kampung ini sekian lamanya.Kehadirannya mengingatkan nostalgia suatu ketika dahulu.Dara pinggitan satu ketika dahulu..
Sesekali menjengok juga di balai belakang.....
Bila perut lapar...sempat lagi my hubby snap gambar aku. Suasana sebelum majlis berlangsung...

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails