Wednesday, March 5, 2014

SUATU KETIKA DULU....

Mood Pena Kasih untuk berbicara masih membara lagi..... Yup...siapa sangka suatu ketika dahulu beliaulah yang sering aku tunggu di kaca TV setiap kali Sukan SEA mahupun Sukan Asia.Hari ini aku berpeluang untuk berjumpa dengan beliau.Nama-nama Rabuan Pit, Marina Chin memang sentiasa bermain di bibir suatu ketika dahulu.
Aku berpeluang berjumpa dengan beliau apabila beliau telah berkunjung ke sekolah aku untuk membantu murid-murid di peringkat ZOn Bandar bagi acara olahraga.Kebetulan sekolah aku pernah dicalon untuk SBT, jadi aku mengambil insiatif untuk berjumpa dengan beliau sebagai satu jaringan antara pihak sekolah dengan beliau.Kebetulan anak didikku ada bersama untuk mewakili sekolah ke peringkat Daerah bagi acara olahraga. Peluang aku ambil bersama-sama rakan-rakan kerjaku..
Bersama dengan Nordin Jadi pelari pecut negara untuk 400 meter dan Thalatha Mahadi pelari lompat pagar dan lompat tinggi negara. Semuanya adalah kenangan dan siapa sangka suatu ketika dahulu beliaulah yang sering ditunggu di depan kaca televisyen dan pada hari ini dapat bertemu .

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails