Monday, February 3, 2014

SELAMAT HARI LAHIR, KIMI

Bicara Pena Kasih diteruskan. Pagi lagi my Mil telefon aku memaklumkan yang Adah sekeluarga sudah balik ke Segamat dan akan mengadakan majlis sambutan birthday anaknya,Kimi.Meminta aku supaya datang ke rumah Ani pada waktu malam untuk bersama-sama meraikan majlis Kimi.Terima kasih atas ajakan tersebut. Sempat lagi aku menjahit langsir dan ke majlis yassin di kampungku sebelum aku bertolak ke rumah Ani selepas maghrib.Aku memaklumkan kepada hubby tentang perkara tersebut dan sempat lagi aku ke bandar untuk membeli hadiah buat KImi.
Atok Dollah bersama dengan Utih turut sama meraikan majlis Kimi.Nampak keletihan di wajah atok Dollah.
Haziq with his cousin's.Fifi kali ini lebih mesra dan sentiasa bersama Haziq.
Sempat berposing bersama anak lelakiku.....
Selamat Hari Lahir Kimi.Juadah yang disediakan untuk sambutan hari lahir,Kimi.
PENA KASIH:Menunggu tarikh 16.4.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails