Saturday, December 29, 2012

JALAN-JALAN KE SKUDAI

Semalam majlis kedua buat pengantin Ucuk dan June di Skudai.
Pagi lagi, mak Usu telah menelefon aku  mengingatkan perjalanan ke Skudai.Perlu bawa pengantin perempuan.Aku memang tahu pun sebab memang aku hendak jalan-jalan ke sana.Penat dengan kerja-kerja sekolah so inilah peluang kami ke sana.
Mula bertolak jam 8.00 pagi.Janji pukul 7.30 pagi tapi biasalah jam memang tepat tapi kita aja yang membuatnya tidak tepat.
Heheh....menunggu macam tu ke?Menunggu anak saudara Pak Usu dari Kluang.Setengah jam juga menunggu.
Berehat seketika di surau Tol Skudai......
Perjalanan ke rumah pengantin....
Rombongan daripada pihak perempuan....
Selamat Pengantin baru buat June and Ucuk...meriahkan keluarga dengan lawakmu Ucuk.
Selepas itu, aku dengan hubby bergerak ke Angsana.Tak sempat anak lelaki aku hendak bergambar dengan pemain-pemain bola sepak Johor.......tapi sempat aku mengambil gambar ni.
 Aku sempat berjumpa dengan Kak Long di majlis tersebut.Dia juga menerima jemputan daripada keluarga Ucuk.
Darwish juga ada bersama......selepas gambar diambil tersenyum Darwish.Minat bergambar juga budak ni like Apiz and Adif.

PENA KASIH:

Alhamdulillah, gembira dapat melihat sepupu melangsungkan majlis perkahwinannya..bakal menyusul pula...adiknya.



No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails