Wednesday, June 9, 2010

SELAMAT BERTUGAS....

Habis sudah masa tugasan saya pada hari ini.Walaupun cuti sekolah telah bermula tetapi atas rasa tanggungjawab kita kepada kerjaya dan juga anak murid tahun 6,saya telah bertugas 3 hari lebih awal.Giliran bertugas telah saya buat dan atas persetujuan antaraa GPK,saya aturkan tugasan mengikut jumlah hari.Kali ini,saya ambi 3 hari diikuti Cikgu Ali 4 hari dan Pn Norhayati 3 hari.

3 hari berada di sekolah, saya telah menyiapkan post-mortem UPPM 2 dan juga mengemas kinikan jadual waktu CIk Maha yang menggantikan Pn Tong.Naik sekolah semuanya akan diselesaikan.

Sepanjang bertugas, alhamdulillah tiada apa-apa yang berlaku,Semuanya berjalan dengan lancar dan saya berpeluang meronda kawasan sekeliling sekolah.Berpuas hati dengan keadaan persekitaran.

Hari ini, saya telah diarah oleh GB menyiapkan satu borang untuk dilengkapkan oleh pekerja swasta agar dapat melaksanakan kerja mengikut prospek yang dikehendaki oleh GB.Berjumpa seketika dengan pekerja dan berbincang apa yang perlu dibuat.
Semoga semuanya dapat melaksanakan kerja seperti yang diharapkan.Saya memang jarang bertemu dengan pekerja selagi mereka dapat melaksanakan kerja mengikut yang dikehendaki sudah cukup.Bila dirasakan perlu ditegur saya hanya mengeluarkan memo sahaja .Niat untuk ingat mengingati sahaja.

Pena kasih:Manusia tidak sempurna.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails