Saturday, April 21, 2012

WAJAH BARU







Semalam, aku bersama-sama dengan bos telah pergi ke JPNJ untuk mendengar taklimat berkaitan Keperluan Persediaan untuk SKK.Terbuka minda aku bagi menyediakan keperluan yang dikehendaki walaupun sebenarnya bukan senang untuk mencapai SKK.Namun, atas kepercayaan untuk mencalonkan sekolah kami, so kami terima sahaja dengan redha.

Aku bertolak agak awal sedikit bersama-sama dengan anak perempuanku dan hubby.Peluang aku membawa anak perempuan yang telah sekian lama tidak pergi ke JB kerana kesibukan sebagai seorang pelajar.My son tidak turut sama kerana ada sekolah ganti.Selepas menghantar aku ke JPNJ hubby membawa anaku ke Angsana .Membeli buku keperluannya untuk belajar.

Lama juga mereka berada di sana sementara menantikan taklimat aku tamat jam 1.30 petang.Hampir dua tahun aku tidak ke JPNJ .Kini berwajah baru dan hubby begitu tertarik dengan suasana di JPNJ.Berkali-kali dia mengatakan bangunan tersebut amat cantik dan lain  daripada yang lain.Lain macama mana aku tidak mengerti...mungkin rekabentuknya yang amat menarik di matanya.

Bila aku mendengar taklimat, rasanya tidak cukup kaki dan tangan-tanganku untuk menggerakkan kerja aku.Macam-macam yang perlu dibuat..mampukah aku dan rakan-rakanku untuk melakukannya ?Kini.kami kesibukan.Pastinya kami perlu menyahut cabaran yang telah diamanahkan kepada sekolah.

PENA KASIH:

Team-work itu penting.....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails