Saturday, May 16, 2020

PENGHARGAAN HARI GURU

 
Tanggal 16 Mei setiap tahun akan diadakan sambutan Hari Guru di peringkat sekolah tetapi kali ini sambutannya agak berbeza.Kali ini sambutan diadakan di rumah masing-masing.Disebabkan wabak Covid-19,kami hanya stay at home n stay safe saja.Duduk diam-diam di rumah kerana masih takut dengan wabak ini.

  Seperti biasa,selepas aku masak untuk berbuka.Aku berehat sekejap di bilik solat.Kali ini keletihan dan mengantuk yang amat sangat.Kedengaran bunyi suara orang memanggil .Aku diam dan meminta suamiku keluar untuk melihat siapakah yang empunya suara itu.Aku minta che abe aku mengambi lbarangan yang aku oder.Tetapi lain rupanya...Surprise delivery from my daughter  untuk kami berdua.Thanks along di atas penghargaan tersebut.


Nampaknya bulan Mei banyak sambutan yang kita raikan.Antaranya hari Pekerja,hari Wesak, hari Ibu  dan hari Guru.Aku juga akan menyambut hari Anniversaryku yang ke-29 pada 24.5.2020 nanti.
Semoga ikatan kekeluragaan antara kami akan terus kukuh.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails