Sunday, May 11, 2014

4 HARI 3 MALAM..KUALA LUMPUR

Sepi seketika tapi kini pena kasih ingin berbicara. 4 hari 3 malam meninggalkan teratak kasih untuk bersama-sama dalam majlis 25th International inventional innovation n techonology Exhibition 8-10 May 2014 di KLCC Kuala Lumpur.
Hari pertama berada di KLCC......
Our booth....simple tapi ramai pengunjung dari dalam dan luar negara yang singgah di sini...
Menyiapkan booth kami...sentuhan terakhir.
One of the juries menghakimi booth kami...Apa-apa pun tahniah kepada pasukan SKCC yang telah memberikan persembahan yang terbaik kepada mereka yang hadir ke booth kami...Mereka perlu berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris tanpa bantuan guru.Dari kejauhan sahaja kami melihat mereka.
Bersama salah seorang ahli KSIB SK Bukit Jalil...
Anugerah yang diterima dan tahniah kepada semua guru dan pelajar SKCC yang memberikan semangat dan dorongan secara tidak langsung dan langsung dalam penyertaan pelajar sekolah ke peringkat kebangsaan dan antarabangsa.
Sempat juga bergambar dengan peserta dari indonesia...
Bersama peserta dari Taiwan...
Sempat lagi berposing bersama dengan Scha.....
Specil Award..gold for the best invention.Kami memenangi 1 silver peringkat kebangsaan dan 1 silver peringkat antarabangsa.Kami tidak menyangka menerima anguerah tersebut..apa-apapun tahniah kepada team SKCC.Teruskan perjuangan yang seterusnya.

2 comments:

Sutiman Kemin said...

Tahniah dari saya. Berbangga kerana adanya wakil dari kampung halamanku. Usaha lagi untuk mencipta nama sekolah di peringkat tertinggi.

PENA KASIH said...

Terima kasih saudara..semuanya atas kerjasama dan komitmen daripada semua pihak,PPD,sekolah dan ibu bapa.Tiada sokongan yang padu daripada mereka mungkin anak-anak didik sekolah ini tidak sampai ke sini.Kami mengamalkan kerja secara berpasukan.

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails