Sunday, April 14, 2013

I-CITY MENGGAMIT MEMORI...

Kali ketiga aku melangkah kaki ke i-City setelah dua kali berkunjung ke situ.Saja untuk merilekskan minda bersama anak saudara dan anak lelakiku.selepas che Abe habis kursus, aku ke PKNS sekejap..melayan karenah anak lelaki dan anak saudara.Selepas maghrib,barulah kami bertolak ke i-city. Banyak perubahan di situ...gambar-gambar yang aku ambil sebagai kenangan buat diriku dan keluarga. Semakin lama semakin cantik..begitu kreatif sekali perekanya dalam usaha menarik minat para pengunjung untuk hadir ke situ.Bukan orang muda sahaja yang bersantai di situ tetapi aku lihat anak-anak membawa ibu bapanya ke situ. Aku berkesmpatan mengambil gambar bersama suami...walaupun penat menghadiri kursus tetapi masih mempunyai masa untuk melayan kami.Terima kasih... PENA KASIH: Berhasrat untuk ke Tanah Tinggi....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails