Friday, April 12, 2013

DI SINI DI HUJUNG MINGGU...

Hari minggu aku bersama familyku ke Shah Alam.Bersama dilla Moody yang ingin turut sama ke Shah Alam.Merilekskan minda setelah beberapa hari pulun dengan fail-fail.Naik jelak,jemu dan mual melihat fail-fail.Apabila peluang bercuti sambil menemani hubbyku pergi kursus,aku mengambil kesempatan untuk rileks-rileks di sini. Sementara menunggu hubby kursus,aku melepak di bilik...santai-santai bersama anak bujang dan anak saudara.Seronok... Malam ni, insyaAllah kami akan ke i-city membawa mereka berjalan-jalan.Kami menginap di intekma.Last minute che Abe mengambil keputusan untuk menetap di sini .Kalau tidak aku nak cari penginapan di tempat lain.Dah malam....Apa-apa pun yang penting che abe aku pergi mencari ilmu. PENA KASIH Sentiasa mendoakan yang terbaik untuk keluarga....hendak senang bukan senang.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails