Monday, May 7, 2012

DOA MENGIRINGIMU.....

Hanya yang mampu aku lakukan adalah berdoa agar hasrat dan impian anak didikku untuk menjadi guru.Aku telah dimaklumkan bahawa dia telah terpilih untuk dipanggil temuduga.Memang aku tidak  nafikan kalau mengikut apa yang aku baca, semakin hari semakin sukar untuk menjadi seorang guru.Namun, mereka yang telah dipanggil untuk ditemuduga adalah rezeki.

Begitu pantas sekali dia memaklumkan yang dia telah mendapat tawaran temuduga.Aku tahu hasrat dan impian keluarganya untuk melihat kejayaan anaknya itu.Hanya yang mampu aku berikan adalah tips semasa temuduga dan aku berikan dia meminjamkan buku seperti mana anak perempuanku menggunakannya.

Hanya iringan doa sahaja yang dapat aku lakukan..jika ada rezeki .InsyaAllah hasrat dan impian akan terlaksana juga.


PENA KASIH :

Dari kejauhan aku berdoa .....

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails