Wednesday, June 10, 2015

DI MANA SILAPNYA

Kecewaaaaa....memang aku kecewa.Semua dokumen yang aku simpan di laptop habis hilang begitu sahaja.Di mana silapnya? Namun aku pendamkan sahaja agar biar hatiku sahaja yang terluka.... Menangis dalam hati sahaja dan hanya kepada Allah sahaja tempat aku mengadu domba..terlalu berat dugaan yang aku terima ini.Penat lelah aku menyimpan segala makumat tapi dalam sekelip mata hilang begitu sahaja......' Bukan mudah hasil kerjaku yang aku sentiasa updatekan untuk kemudahan aku tapi itulah hakikatnya ...pasrah dengan keadaan dan bermula satu episod baru aku... Terus terang aku katakan...aku sememangnya tidak sama sekali suka meminjam hak orang begitu juga dengan hak aku.Hak aku yang aku jaga dan simpan kalau boleh memang agak sukar untuk aku serahkan kepada orang tapi aku bukan sekejam itu dan harapan aku bila dipinjam jangan sesekali dan memandai-mandai menggunakan seperti hak sendiri.... Pastinya biarkan aku pendam segala-galanya...yang tersirat hanya aku sahaja yang merasainya..

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails