Wednesday, June 29, 2011

HARI SUKAN 2011







Tahun ini,rumah Baiduri telah berjaya merangkul kejuaraan setelah dua tahun menyepi diri.Semangat murid-murid dan guru-guru membawa kejayaan yang cemerlang kepada rumah Baiduri.Syabas!!!!!

Tahun ini, sekolah saya telah mengadakan Hari Sukan pada sebelah pagi.Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik.Biasalah setiap tahun, tugas di bahagian hadiah akan dimonopoli oleh saya.Namun, saya dibantu oleh PT,Pn Filzana .Urusan tempahan hadiah dibuat oleh GB.Bestnya....kerja saya menjadi ringan dan saya hanya ditugaskan memeriksa hadiah-hadiah tersebut betul supaya tidak berlaku kekurangan.

Tapi saya tetap meneruskan minat saya, merakam gambar-gambar sempena hari sukan.Walaupun saya bertugas di bahagian hadiah, tapi semua hadiah telah tersusun kemas dan diletakkan di dulang.Kerja menjadi mudah.Thanks to Kak Filzana n Anis kerana sudi membantu saya.

PENA KASIH:Teringat zaman sekolah rendah.....mendapat olahragawati dan sering mewakili sekolah dalam pertandingan olahraga.

No comments:

LinkWithin



Related Posts with Thumbnails